sobota, 30 listopada 2013

Yankee Candle

cześć!
Zapewne słyszeliście o woskach i świecach Yankee Candle, istny rój o nich na blogach ;)
Od długiego już czasu zastanawiam się nad ich kupnem, hmm, może kiedyś w końcu się przełamię i zamowię sobie jakieś ;) aczkolwiek liczę, że wygram jakiś konkurs w którym do wygrania są woski YC, albo sprawi mi je Mikołaj (co zapewne jest nierealne... no ale nadzieja umiera ostatnia!:D)
Ja się nimi strasznie jaram i mam nadzieję, że jak jakieś wpadną w moje rączki to już w ogóle zakocham się w nich na zabój, tym bardziej, że uwielbiam świeczki i wszystko co z nimi związane... mm :)

mieliście okazję wypróbować? Jakie zapachy polecacie?
Ja po przeczytaniu niektórych postów na blogach nabrałam ochoty na poniższe :) sprawdźcie sami! :)




FRESH CUT ROSES i BLISSFULAUTUMN





  STRAWBERRY BUTTERCREAM


































a także coś na nadchodzącą zimę i święta <3














zdjęcia pochodzą z siulka.pl oraz http://beauty-fashion-shopping.blogspot.com/ :)

2 komentarze:

  1. Uwielbiam :) Wpadniesz po uszy jak tylko zakupisz :) Uzależniają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z dnia na dzień mam ich coraz więcej :P

    OdpowiedzUsuń